1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Ebay Gewerbe

Konusu 'Ebay ve Paypal' forumundadır ve iborahim tarafından 11 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. iborahim
    Acemi Üye

    selamunaleyku arkadaslar ben trödelmarkdan esya alip ebayden satiyorum ve artik gewerbe acmak istiyorum. trödelmarkdan aldigim malzemeyi kac para aldigima dair belgeleyemiyom yani kassenbiin falan yok ama sattigim malzemeyi zaten ebayden gerbilirler bu durumda nasil yapmam gerekir bilgisi olan varmi
  2. emirbey

    emirbey
    S.Moderator

    Gewerbe actirdiginiz zaman size Umsatzheft verilecek aldiginiz tüm malzemelerin fiyatlarini buraya yazmalisiniz , egerki yaptiginiz satislar yillik 17500€ yu ( niedersachsen bölgesi icin diger bölgelerde bu miktar degisebilir ) geciyorsa o zaman klein gewerbe olmakdan cikiyorsunuz gelir vee giderinizi belgelemelisiniz. Yoksa kendiniz yazsanizda olur. Ancak neden gewerblich satmak istiyorsunuz ? Gewerblich satinca 12 ay gewährleistung vermek zorunda olursunuz. Privat satsaniz bence daha iyi

    Birde 1 soru icin 1 konu acmaniz yeterli heryere konu acmazsaniz sevinirim :)
  3. iborahim

    iborahim
    Acemi Üye

    ya kusura bakma haklisin bende bilmedgimden acdim degisik yerlere. ewed haklisin da ama diger turlude finansamta sikayet ederlerse kotu olcak. mesala bugun bir malzemme sattim alan adam bana daha once sen bu isi kacak yapiyon sikayet edecem falan yazmisdi ayni adam simdi benim sattigim malzemeyi aldi sizce ne yapayim
  4. emirbey

    emirbey
    S.Moderator

    Yillik ciron ne kadar ?
    Yardim aliyormusun ?
  5. iborahim

    iborahim
    Acemi Üye

    ewed yardim aliyorum yillik degil zaten toplasan simdiye kadar sattgim 1000 euro luk mal. ama siimdi ben bu adamin kimoldgunu ogrendim adam bizim eski komsu oda ayni isi yapiyo benim yapmami istemedgi icin bu ise basvurdu. buyuk ihtimal ocagi almaya geliycek. sikayet de etmicek amaci korkutmak. ebay benden 25 euro gebuhr alcak bunu vermemek icin ne yapmaliyim
  6. emirbey

    emirbey
    S.Moderator

    Öncelikle gewerbe almanin bir anami yok , satisin yüksek olursa yani yillik 10.000€ üstüne cikarsan gewerbeyi düsün. ancak yardim aldigin yere sikayet edebilir ( arbeitsamt ) orda belki biraz sikinti cikar.

    Ebay gebühr konusunda ise mali sattigin kisi satin almadan vazgecmis gibi gösterirse kendini ebay 25€`yu hesabina gutschrift olarak yazar birdahaki satislarda bu parayi kullanabilirsin, ancak bu islemi cok yaparsan hesabin bloke edilebilir ve müsteri yani mali alanda güvenilir olmali, yani biraz rizikolu bir is . Iste bu ebay gebühr yüzünden ebay`de satis yapmiyorum ben.

    Burada da kücük bir bilgi var bu konuda : http://www.ebay.de/gds/Vom-Kauf-zuruecktreten-und-Ebay-Gebuehren-sparen-/10000000007648064/g.html
  7. iborahim

    iborahim
    Acemi Üye

    yani simdi gewebesiz olarak kac bin euro ya kadar satis yapa bilirim. diyelim ben 5000 euro luk malzeme sattim sonra biri beni sikayet etti finansamt gelse ne olur. bana gewerbe mi ac der yoksa ceza mi yazar
  8. emirbey

    emirbey
    S.Moderator

    Kanunen olmasi gereken , ticaret yapiyorsan gewerbe alman . yani bir mal alip sonra üstüne kär koyarak satiyorsan gewerbe alman gerekir , bu olmasi gereken. Biri sikayet etti diyelim önce böyle satis yapptiginin ispatlanmasi lazim vs. vs. ben cok büyük bir sey cikacagini sanmiyorum ama senin sorumlulugun bu rizikoyu alacakmisin senin karar vermen lazim . Ama gewerbe alirsan kazandigin her cent`i arbeitsamta bildirmen lazim onlarda bunu yardimdan düseceklerki ozaman gewerbeli satis yapmanin bir anlami kalmiyor , e onuda bildirmezsen biri sikayet ederse ordada sorun yasayabilirsin , zaten bence sikayet olursa korkman gereken yer finanzamt degil arbeitsamt , arbeitsamt bugüne kadar verdigi yardimlari geri ister yada yardimi keserse o zaman problem olur senin icin. Yani isin özü caktirmadan satabiliyorsan sat , yok biri seni sikayetedecek diye korkuyorsan o zaman bu ise hic kalkisma cünkü o riziko her zaman var .
  9. iborahim

    iborahim
    Acemi Üye

    ewed kardes haklisin bende zaten finansamt dan cok arbetsamt dan korkuyorum. ama simdi yardim almayi birakcam allah in izni ile o zaman gewerbe accam. yada gewerbesiz devam edebildgim kadar devam etcem sikayet falan olursa o zaman kesin gewerbe acarim diye dusunuyorum. zaten kazandgim meblalar cok degil yilda bes alti bin euro anca olur. Beni tehdit adama ne yapabilirim o kiside kacak degisik adreslerden esya satiyor
  10. emirbey

    emirbey
    S.Moderator

    Seni sikayet ederse sende onu sikayet edersin , yapabilecek cok bir sey yok .
  11. iborahim

    iborahim
    Acemi Üye

    bende oyle dusunuyorum zaten
Benzer Konular: Ebay Gewerbe
Forum Başlık Tarih
Ebay ve Paypal Ebay'den Satın Aldığımız Ürünlerle Sorun Yaşarsak Ne Yapabiliriz? 27 Nisan 2013
Ebay ve Paypal Ebay - Paypal - Onlinehandel Video Kategorisi 6 Kasım 2012
Ebay ve Paypal Ebay Da Resim Kopyalamak Sucmudur? 3 Kasım 2012

Sayfayı Paylaş